woensdag 17 september 2008

Leef je Legende

Het hele universum spant zich samen om ervoor te zorgen dat jij je droom verwezenlijkt.. het enige wat je hoeft te doen is je legende leven... Aldus; Paulo Coelho in De Alchemist... en is het zo?? Ja ik denk het wel!

.. al is het denk ik niet zo dat alles wat goed gaat voorbestemd is en alles alles wat fout loopt een teken dat je de verkeerde weg bewandeld, want wanneer gaat nu alles goed? Er kan altijd iets tegenzitten.. that's life... Dat universum spant zich volgens mij niet samen om ervoor te zorgen dat je pad zichtbaar en zonder hobbels is, maar wel om ervoor te zorgen dat je in het donker de richting aanvoelt en een goede weerstand ervoor zorgt dat je tegen de hobbels bestand bent.

Zo was ik een aantal maanden ontzettend gelukkig in een landje waar mijn spulletjes werden gestolen, ik mijn portemonnee nogmaals eens verloor, ik mijn kaak brak.. een weekje in het ziekenhuis lag en op een ander cruciaal moment met autopech in een afgelegen plaatsje terechtkwam... Lang leve de pech en ik had het gevoel alsof ik de hele wereld aankon..

Terwijl ik vervolgens een aantal maanden mn zaken goed op orde lijk te hebben en ik me geen raad weet met mijn gevoelens van twijfel en onrust... Op dit moment weer de kracht te gaan voor wat ik zelf wil en alle puzzelstukjes lijken weer even op zijn plek te vallen...

Bijna wonderlijk...

Je onvangt alles wat je nodig hebt als kracht om je droom in het hier en nu te verwezenlijken!

Geen opmerkingen: